sâmbătă, 19 martie 2011

Noaptea Devoratorilor de Publicitate

Azi m-am trezit pe la 11. Asta dupa ce in prealabil am ajuns acasa undeva pe la 3:30 dimineata.
Am reusit si am rezistat mai bine de 6 ore la Noaptea Devoratorilor de Publicitate.

Spectacolul lui Jean-Marie Boursicot si regizat de Dan Chisu a inceput la orele 21:15. Surprinzator sala a fost aproape plina la inceput. Pe parcursul spectacolului insa sala s-a golit, pana la final ramanand in jur de 15 persoane. Niste eroi! :D

Conceptul "NDP" a luat nastere in Franta anului 1981. Target-ul evenimentului este bine definit, cuprinzand in general tineri intre 17 si 39 de ani.
De-a lungul celor 6 ore s-au vizionat un numat total de 360 de reclame din 54 de tari, impartite in 4 calupuri, cu pauze de 10 - 15 minute intre ele.

Printre tarile care si-au expus creatiile publicitare se regasesc: Spania, Marea Britanie, Italia, USA, Bahrain, Elvetia, Orientul Mijlociu, Germania, Australia, Belgia, Costa Rica, Singapore, Romania, Japonia, Africa de Sud, Irlanda, Rusia, Canada, Polonia, Liban, Hong Kong, Tarile de Jos, Brazilia, Cehia, Norvegia, Danemarca, Serbia, Argentina, China, Mexic, Portugalia, Spania, Thailanda, Egipt, Noua Zeelanda sau Ungaria.

Reclamele difuzate au avut ca subiect masinile, bauturile alcoolice si nonalcoolice, educatia sexuala, mancarea, detergentii, produsele de igiena, cafeaua, dar si reclame cu mesaje gen salvati planeta sau salvatii copii. Marcile prezente au fost multe, unele cunoscute noua altele mai putin cunoscute.

Una peste alta mi-a placut foarte mult. Am ras cu lacrimi la unele reclame, dar ni s-au si adus in atentie probleme mai sensibile care merita studiate in profunzime.

Voi face postari diferite (ca sa nu incarc o singura postare) pentru ficare calup cu reclamele care mi-au ramas in memorie

Enjoy!
blog comments powered by Disqus
Related Posts with Thumbnails
< script src='http://navigatiecunumere.googlecode.com/files/navigatiecunumere1.js' type='text/javascript'>